333-اقدام پژوهی چگونه توانستم مهارت روخوانی را در دانش آموز پایه یاد بدهم
چکیده :
نکات کلیدی :
مقدمه:
(تشخیص و تبئین مساله)
بیان مسئله و توصیف وضعیت موجود:
گرد آوری شواهد اوّل (گردآوری اطّلاعات ):
الف – مشاهده :
ب – صحبت با معلم سال قبل
ج – مصاحبه با والدین
د- مطالعات کتابخانه ای
ادبیات و پیشینه تحقیق
ملاکهای تشخیص اختلال خواندن در مدرسه
-ضعف در درک مطلب.
عوامل دخیل در اختلال خواندن
عواملی که در آموزش می بایستی مورد توجه باشد
انواع مشکلات خواندن و راهکارهای درمانی
1-آینه خوانی یا وارونه خوانی.
2-عادات نادرست خواندن.
3-جایگزین کردن یک کلمه بجای کلمه دیگر(تغییرافعال به میل خود)
4-تکرارکلمه یا عبارت
5-اضافه کردن کلمات به جمله
6-کلمه به کلمه خواندن ومکث زیاد روی کلمات
تجزیه وتحلیل داده ها:
خلاصه ی یافته ها :
چگونگی اجرای راه حل ها:
راه حل ها ی انتخابی:
گرد آوری شواهد دوم:
اعتبار بخشی به راه حل ها :
نتایج:
نتیجه گیری:
منابع وماخذ:
رای اطمینان شما :
فایل پی دی اف این اقدام پژوهی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این اقدام پژوهی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط سه هزار تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید .
دیدگاه ها