no-img
آموزش های جدید

333-اقدام پژوهی چگونه توانستم مهارت روخوانی را در دانش آموز پایه یاد بدهم


آموزش های جدید
مطالب ویژه

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

333-اقدام پژوهی چگونه توانستم مهارت روخوانی را در دانش آموز پایه یاد بدهم
zip
ژوئن 21, 2019

333-اقدام پژوهی چگونه توانستم مهارت روخوانی را در دانش آموز پایه یاد بدهم


چکیده :

نکات کلیدی :

مقدمه:

(تشخیص و تبئین مساله)

بیان مسئله و توصیف وضعیت موجود:

گرد آوری شواهد اوّل (گردآوری اطّلاعات ):

الف – مشاهده  :

ب – صحبت با معلم سال قبل

ج – مصاحبه با والدین

د- مطالعات کتابخانه ای

ادبیات و پیشینه تحقیق

ملاکهای تشخیص اختلال خواندن در مدرسه

-ضعف در درک مطلب.

عوامل دخیل در اختلال خواندن

عواملی که در آموزش می بایستی مورد توجه باشد

انواع مشکلات خواندن و راهکارهای درمانی

1-آینه خوانی یا وارونه خوانی.

2-عادات نادرست خواندن.

3-جایگزین کردن یک کلمه بجای کلمه دیگر(تغییرافعال به میل خود)

4-تکرارکلمه یا عبارت

5-اضافه کردن کلمات به جمله

6-کلمه به کلمه خواندن ومکث زیاد روی کلمات

تجزیه وتحلیل داده ها:

خلاصه ی یافته ها :

چگونگی اجرای راه حل ها:

راه حل ها ی انتخابی:

گرد آوری شواهد دوم:

اعتبار بخشی به راه حل ها :

نتایج:

نتیجه گیری:

منابع وماخذ:

رای اطمینان شما :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی را فقط برای مشاهده و بصورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت می توانید فایل ورد و قایل ویرایش این اقدام پژوهی را بصورت خرید انلاین و به قیمت فقط سه هزار تومان از لینک خرید آن دریافت نمائید . 



موضوعات :

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *