no-img
آموزش های جدید

آموزش طراحی سایت با وردپرس pdf


آموزش های جدید
مطالب ویژه

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

آموزش طراحی سایت با وردپرس pdf
zip
آوریل 17, 2021
۲۰,۰۰۰ تومان

آموزش طراحی سایت با وردپرس pdf


گر اسم وردپرس را شنیده باشید، حتماً می دانید که وردپرس یک اسکریپت یا نرم افزار تحت وب است که شما می توانید از آن برای راه اندازی هر نوع سایتی استفاده کنید. وردپرس رایگان است و هر کسی می توانید کدهای آن را تغییر دهد. این به این معنا نیست که شما برای ساخت سایت با استفاده از وردپرس هم نیاز دارید که کدنویسی بلد باشید؛ خیر! شما نیاز به هیچ نوع دانش کدنویسی ندارید. تمام کاری که باید انجام دهید، طی کردن مراحل کاملاً گرافیکی در محیط مرورگر اینترنتی تان است.
این کتاب یک مرجع کامل و تصویری برای کسانی است که می خواهند سایت اینترنتی خود را در کمترین زمان و با یک راهنمای گام به گام بسازند. برای این کار شما حتی نیاز به هزینۀ زیادی هم ندارید. باید یک فضای میزبانی و دامنه را تهیه کنید که نصب وردپرس روی فضای میزبانی انجام می شود. فضای میزبانی برای بارگذاری پرونده های سایت روی شبکۀ جهانی اینترنتی کاربرد دارد.
مراحل کار از پیش نیازهایی که ما برای رایه اندازی سایت با وردپرس نیاز داریم شروع خواهد شد. سپس به سراغ نصب وردپرس خواهیم رفت. پس از آن بخش های پیشخوان و مدیریتی سایت را برای مدیریت سایت با هم یاد خواهیم گرفت. تمامی مراحل هب صورت تصویری و گام به گام است که حتی اگر هیچ اطلاعاتی راجع به طراحی سایت هم نداشته باشید، باز هم می توانید از پس این کار برآیید.
پس اگر آماده اید که وارد دنیای مجازی شده و اولین سایت حرفه ای خود را راه اندازی کنید و با آن به سیبل هدف خود بزنید، همین الان کتاب آموزش راه اندازی سایت با وردپرس را به رایگان دانلود کرده و مراحل را یکی یکی طی کنید. با تا انتهای کار با شما خواهیم بود و مطمئن باشید که تنها نخواهید ماند . این کتاب را مولف آن جمال روح بخش برای وبسایت تک بوک ارسال نموده اند .



موضوعات :
طراحی سایت , وردپرس
برچسب‌ها :

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *